Labels: MY QUOTE
Nasal Sound ေတြကို အထူးျပဳထားတဲ႕ ဂါထာလို႕ ထင္မိပါတယ္။
ၿပသာနာပဲ။ သူဟာနဲ ့သူေတာ့ ဟုတ္ေနၾကတာပဲ။။ ဟုတ္ေသး၀ူး... (နတ္ဆိုးၾကီး ေခါင္းတယမ္းယမ္းႏွင့္)ဟုတ္ေတး၀ူး.. (ငိုက္စိုက္.. ငိုက္စိုက္ႏွင့္ၿပန္သြားသည္။)
Pandora…သုေဗာဓာလကၤာရလို႔ ေခၚတဲ့ ပါဠိအလကၤာက်မ္းမွာ ႐ူပကအလကၤာကို ႐ွင္းျပတဲ့ ဂါထာတစ္ပုဒ္ပါ။ ထပ္တူညီအလကၤာေပါ့ဗ်ာ။ ဒီ႐ူပကကလဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး ႐ွိတယ္။ ဒီဂါထာမွာေတာ့ လံုး၀ ထပ္တူညီတဲ့ ႏွစ္ခုတြဲကို ျပထားတယ္။“အၿပံဳးႏုႏုနဲ႔ လေရာင္ျခည္”“မ်က္ႏွာေတာ္နဲ႔ လျပည့္၀န္း”“စိတ္မေနာနဲ႔ ပဒုမာၾကာ႐ံုေတာ”ပါဠိစာေပမွာ Nasal sound နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး နာသိကဌာန္ဆိုတာကို ႐ွင္းျပထားတယ္။ ႏွာသံေပါ့ဗ်ာ။ အဓိကအေနနဲ႔ နိဂၢဟိတ္လို႔ ေခၚၿပီး အကၡရာအေပၚမွာ ထားေလ့႐ွိတဲ့ အစက္ကေလး (ျမန္မာလိုေတာ့ ေသးေသးတင္) ပါရင္ ႏွာသံထြက္တယ္။ အမွန္ကေတာ့ ဒီအစက္ေလးကလဲ ဗ်ည္းတစ္လံုးပဲ။ ဒါေပမယ့္ သူ႔ဖာသာသူ ဘယ္ေတာ့မွ သီးသန္႔ မေနဘူး။ အၿမဲတမ္း သရ ဒါမွာမဟုတ္ ဗ်ည္းတစ္လံုးလံုးနဲ႔ တြဲေနေလ့ ႐ွိတယ္။ သရတိုင္း ဗ်ည္းတိုင္းနဲ႔ေတာ့ မတြဲဘူး။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ င ဉ န ဏ မ ။ ဒီဗ်ည္းေတြလဲ ႏွာသံ ထြက္တယ္။ ဥပမာျပရရင္ ျမန္မာမွာ နာမည္ႀကီး သရဏဂံု။ ဗုဒၶံ သရဏံ….။ ဒါကို ဖတ္မယ္ဆိုရင္ ႏႈတ္ခမ္းကို ပိတ္ၿပီး ႏွာသံထြက္ေအာင္ လုပ္ရတယ္။ အဟား….ေရးရင္း ေရးရင္းနဲ႔ ရီခ်င္သြားတယ္။ ႏွာသံဆိုတာ ဏွာသံနဲ႔ ဘာကြာသလဲလို႔ စဥ္းစားမိရင္းနဲ႔ပါ။
Ah nai….ေဟ့….ေနဦးေလ။ ေအးေဆးေပါ့။ မာရ္နတ္ႀကီးရယ္…။ ႀကံဳတုန္းေလး နတ္သုဒၶါေလးနဲ႔ espressoေလး ေသာက္သြားပါဦး။ ဒါမွ မဟုတ္ dim sam ကို ဆင္စြယ္တူေလးနဲ႔ ဆြဲသြားပါဦး။ ၿပီးရင္ green tea က်န္ေသးတယ္ေနာ။ yum cha ေပါ့ဗ်ာ။
အေျခခံက စေမးတာပဲ ေကာင္းမွာပါ။ကာ၀ိယ ၊ ကာေ၀ယ် ၊ ကဗၺ၊ ကာဗ် အဓိပၸါယ္ အသီးသီးကို ရွင္းျပေပးပါေနာ္။က၀ီနံ ဣမံ ကဗ်ံ ယံဂီတႏၱိ ၀ုစၥတိက၀ိမွီ ဘ၀ံ ကဗ်ံ က၀ီနံ အယံ ၀ါ ကဗ်ာအဲဒါေတြ က ဘယ္က်မ္းက လာတာလဲ။ တျခား ဖြင္႔ဆိုထားတာေတြ ရွိေသးရင္လည္း သိခ်င္ပါတယ္။
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
5 Comments:
Nasal Sound ေတြကို အထူးျပဳထားတဲ႕ ဂါထာလို႕ ထင္မိပါတယ္။
ၿပသာနာပဲ။ သူဟာနဲ ့သူေတာ့ ဟုတ္ေနၾကတာပဲ။။
ဟုတ္ေသး၀ူး... (နတ္ဆိုးၾကီး ေခါင္းတယမ္းယမ္းႏွင့္)
ဟုတ္ေတး၀ူး..
(ငိုက္စိုက္.. ငိုက္စိုက္ႏွင့္ၿပန္သြားသည္။)
Pandora…သုေဗာဓာလကၤာရလို႔ ေခၚတဲ့ ပါဠိအလကၤာက်မ္းမွာ ႐ူပကအလကၤာကို ႐ွင္းျပတဲ့ ဂါထာတစ္ပုဒ္ပါ။ ထပ္တူညီအလကၤာေပါ့ဗ်ာ။ ဒီ႐ူပကကလဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး ႐ွိတယ္။ ဒီဂါထာမွာေတာ့ လံုး၀ ထပ္တူညီတဲ့ ႏွစ္ခုတြဲကို ျပထားတယ္။
“အၿပံဳးႏုႏုနဲ႔ လေရာင္ျခည္”
“မ်က္ႏွာေတာ္နဲ႔ လျပည့္၀န္း”
“စိတ္မေနာနဲ႔ ပဒုမာၾကာ႐ံုေတာ”
ပါဠိစာေပမွာ Nasal sound နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး နာသိကဌာန္ဆိုတာကို ႐ွင္းျပထားတယ္။ ႏွာသံေပါ့ဗ်ာ။ အဓိကအေနနဲ႔ နိဂၢဟိတ္လို႔ ေခၚၿပီး အကၡရာအေပၚမွာ ထားေလ့႐ွိတဲ့ အစက္ကေလး (ျမန္မာလိုေတာ့ ေသးေသးတင္) ပါရင္ ႏွာသံထြက္တယ္။ အမွန္ကေတာ့ ဒီအစက္ေလးကလဲ ဗ်ည္းတစ္လံုးပဲ။ ဒါေပမယ့္ သူ႔ဖာသာသူ ဘယ္ေတာ့မွ သီးသန္႔ မေနဘူး။ အၿမဲတမ္း သရ ဒါမွာမဟုတ္ ဗ်ည္းတစ္လံုးလံုးနဲ႔ တြဲေနေလ့ ႐ွိတယ္။ သရတိုင္း ဗ်ည္းတိုင္းနဲ႔ေတာ့ မတြဲဘူး။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ င ဉ န ဏ မ ။ ဒီဗ်ည္းေတြလဲ ႏွာသံ ထြက္တယ္။
ဥပမာျပရရင္ ျမန္မာမွာ နာမည္ႀကီး သရဏဂံု။ ဗုဒၶံ သရဏံ….။ ဒါကို ဖတ္မယ္ဆိုရင္ ႏႈတ္ခမ္းကို ပိတ္ၿပီး ႏွာသံထြက္ေအာင္ လုပ္ရတယ္။ အဟား….ေရးရင္း ေရးရင္းနဲ႔ ရီခ်င္သြားတယ္။ ႏွာသံဆိုတာ ဏွာသံနဲ႔ ဘာကြာသလဲလို႔ စဥ္းစားမိရင္းနဲ႔ပါ။
Ah nai….ေဟ့….ေနဦးေလ။ ေအးေဆးေပါ့။ မာရ္နတ္ႀကီးရယ္…။ ႀကံဳတုန္းေလး နတ္သုဒၶါေလးနဲ႔ espressoေလး ေသာက္သြားပါဦး။ ဒါမွ မဟုတ္ dim sam ကို ဆင္စြယ္တူေလးနဲ႔ ဆြဲသြားပါဦး။ ၿပီးရင္ green tea က်န္ေသးတယ္ေနာ။ yum cha ေပါ့ဗ်ာ။
အေျခခံက စေမးတာပဲ ေကာင္းမွာပါ။
ကာ၀ိယ ၊ ကာေ၀ယ် ၊ ကဗၺ၊ ကာဗ် အဓိပၸါယ္ အသီးသီးကို ရွင္းျပေပးပါေနာ္။
က၀ီနံ ဣမံ ကဗ်ံ ယံဂီတႏၱိ ၀ုစၥတိ
က၀ိမွီ ဘ၀ံ ကဗ်ံ က၀ီနံ အယံ ၀ါ ကဗ်ာ
အဲဒါေတြ က ဘယ္က်မ္းက လာတာလဲ။ တျခား ဖြင္႔ဆိုထားတာေတြ ရွိေသးရင္လည္း သိခ်င္ပါတယ္။
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]